بیماری پروانه ای ویکی پدیا Things To Know Before You Buy

Wiki Article

اثر پروانه‌ای را به‌ راحتی می‌توان در این مثال‌ها مشاهده کرد. اتفاقاتی که در روزگار فعلی ما رخ داده است و اکثر آن‌ها به‌ دلیل اشتباهات و تصمیم‌های کوچک بوده است. شاید اگر با دقت بیشتری تصمیم می‌گرفتیم و عمل می‌کردیم، می‌توانستیم از بروز بسیاری از این حوادث جلوگیری کنیم و جان‌های فراوانی را از مرگ نجات دهیم.

دکتر پس از تستهای لازم، و رفع شک در مورد بیماری های دیگر، ممکن است به کودک شما داروهای ضد نفخ (مانند قطره میلیکون) یا داروهای پروبیوتیک ( در موارد حساسیت غذایی به شیر خشک) بدهد.

اتفاقی که جان عده‌ی زیادی از مردم حاضر در آن را گرفت. یک تصمیم اشتباه، توانست خانواده‌های زیادی را عزادار کند و تبعاتی برجای بگذارد که حتی تا سالیان سال فراموش نشود.

از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .

چنانچه در بخش سلامت نمناک گفته ایم یاد بگیرید که چطور باید از زخم ها مراقبت کنید و مواد غذایی خوب فراهم کنید، که برای افراد با این بیماری ضروری است. 

برای نوزادان، بطری های پستونکی برای نوزادان زودرس را امتحان کنید و یک سرنگ پلاستیکی - قطره چکان دارویی.

صفحه سیاست انتشار مقالات انتشار: ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ بروزرسانی: ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ ۰ نظر آنچه در این مقاله می‌خوانید بیماری پروانه ای که به عنوان اپیدرمولیز بولوزا نیز شناخته می‌شود، یک بیماری ژنتیکی نادر است و با پوست شکننده که مستعد تاول زدن و پارگی است مشخص می‌شود.

بیماری پروانه‌ای هیچ درمانی ندارد، هرچند ممکن است افراد مبتلا به شکل‌های خفیف با افزایش سن بهبود پیدا کنند و هدف از اقدامات درمانی بهبود تاول‌ها و پیشگیری از ایجاد تاول‌های جدید است. 

اگر دچار این مشکلات شدید، حتماً باید به پزشک مراجعه نمایید:

راحت شد خوابید .بعدم تمامه قطره هارو امتحان کردم همه چیو .فقط پدیلاک . مثله روغن کرچکه .

شایع ترین نوع بیماری پروانه ای، پروانه ای ساده است که اغلب از دوران بدو تولد یا طفولیت آغاز می‌شود.

مرگ: نوزادانی که دارای فرم شدید بیماری پروانه‌ای هستند، در معرض خطر ابتلا به عفونت‌ها و از دست دادن مایعات بدن به دلیل گسترش تاول‌ها هستند و سایر نوزادانی که زنده می‌مانند، به دلیل ایجاد تاول در خوردن و تنفس دچار اختلال می‌شوند و بسیاری از این نوزادان در دوران کودکی میمیرند.

چند بار به پزشک اطفال مراجعه کردم info که میگن لبنیات نخور و منم نمیخورم متاسفانه پشت بچه ام پوستش ترک برداشته دکترا میگن حساسیت داره، از پماد ماستلا استفاده کردم کمی بهتر شده

این کار مانع گسترش آن ها می شود. از یک سوزن استریل شده برای سوراخ کردن تاول های جدید در دو نقطه استفاده کنید. اما سقف تاول را دست نخورده باقی بگذارید . 

Report this wiki page